11 Kasım 2008 Salı


cnm yazını duygusuz bi anda okudum :) sana bunu açıklayabilmek, anlayabileceğini düşünmek guzel :) üstün körü okuyup geçiyorum yazıları bu durumdayken.. şu anda mesela ne yazdıını düşünüyorum.esra ne anlatmıştı...yaklaşık 20 sn düşündüm kendimi vermeye çalışarak tabi, aklıma gelenler filmlere gönderme yaparak bişeyler anlattığın, hızlı yaşarak çok şey kaçırdığımız.. manyak bi arkadaşın var kaç:D en sonuncusunu çok düşünüyorum biliomusun, manyak bi arkadaşın olduğunu deil :D , hızlı yaşadığımızı... Bazen kendimi sokakta çok hızlı yürürken buluyorum ve bi an durup düşünüyorum; umut nereye yetişeceksin? :) cevap genelde hiçbişeye... ee bu hız ne yavaşla ve çevrene bak, kulaklığınıda çıkar çevreni duy biraz. O an anlıyorum işte bazen gereksiz yere koşuşturmalarla geçiyor hayatım. Görmüyorum duymuyorum. Çoğu zaman bişeylerden kaçmak için yapıyorum bunu heralde. Kendimden :)